Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülhetsz.

ha fájnia kell, akkor most fájjon - mondtam. mert előttem áll az egész élet, és a lehető legteljesebben ki akarom használni. ha választania kell, hát válasszon hamar. én várni fogom. vagy elfelejtem. a várakozás fáj. a felejtés is fáj. de minden szenvedés közül a legrosszabb, ha nem tudjuk, hogy döntsünk.

egy pont, ahol túléled a lehetetlent..

Ha elszakítanak tőlünk valakit, akit szeretünk, úgy adhatunk neki hosszú életet, ha szeretetünk sosem szűnik. A házak leégnek, az emberek meghalnak, de az igazi szeretet örökké tart.

A zene nélküli élet, nem élet;

31 május, 2010

Valami elszakadt bennem

Valami elszakadt bennem.. ott legbelül. Szemmel nem látható helyen. A lelkem legmélyén. Mintha valami láthatatlan rosszakaró kis lény az enyészetnek akarná adni a lelkem. Kitartsak? Nos, kitartok.. de mégis meddig? A beszéd, a szavak sok mindent helyre hozhatnának, de mégis mikor. Ez két személyen múlna. Azt hittem, hogy a barátom, és én megbíztam benne.
Bizalom. Nagy kincs és akinek a kezében van, az hatalmat tart a markában, még ha nem is sejti az illető. Soha többet nem bízok meg senkiben. Még sokszor a saját magamba tett hitemben is megingok. Akkor miért adnám egy másik embernek kulcsot a gyengeségeim kapujához? Ennyire hülye még én sem vagyok. De voltam. Óóó, milyen botor voltam. Annyira fáj, és annyira félek.
Jelen percben üresnek érzem magam. Végtelenül üresnek és erről te tehetsz. Hátba döfsz, mint egy hazug árulót amikor végig a te érdekeidet néztem, nem pedig a sajátomat. Na, igen van az a k*rva hasztalan tulajdonságom, hogy sosem a magam érdekit figyelem hanem, az állítólagos barátaimét. Ha azt mondják csütörtök, akkor már elmúlt egy hétfő nem? Titokzatos hétfő.. burokba foglalja a hazugság és álca keverékét. Én lennék a hibás, én vigyem el a balhét amit el sem követtem? Na, azt már nem. Pokolian hiányoznak a veled kapcsolatos dolgok. Amikor eszembe jutnak az emlékek mosolyognom kell, de ez csak külső jel. A szívem összefacsarodik a gondolatra, ha az jár a fejembe - mint most -, hogy engem hibáztatsz, engem gyűlölsz és döfsz hátba azért amit el sem követtem.
Tanultam. Nagyon sokat tanultam. Nem bízok meg ezentúl senkiben sem. Nem tárom fel többet a gyengeségeimet, és nem mutatok mást, mint aki vagyok. Én vagyok én. Merszi.. őszintén, csúnyácskán, védekezve.. de én vagyok. Magamra találtam. Köszönöm. Tényleg.
Ha valóban engem hibáztatsz továbbra is.. akkor kérlek, felejtsük el egymást, és hagyj engem békén. Jól éreztem.. nem jelentek és jelentettem neked semmit sem. Akkor kösz. Ég veled, Isten áldásával.

2 megjegyzés:

Dugong írta...

Van egy mondás: H csalódni akarsz, bizz az emberekben.
Nekem is volt egy "legjobb barátnőm", akinek segítettem összenjönni a legjobb barátommal, akibe én is fülig szerelmes voltam, millárdszor támaszkodott rám a csaj, nevettünk, viccelődtünk, támogattuk egymást, de a csaj, mikor igazán nagy bajba kerültem, ott hagyott a szarban. És most, hogy eltelt egy kis idő, látom, hogy mennyite egy maipulatív kis dög, és mindenkit megvuduzott. Sose fogom neki megbocsáltani, hogy elárult, nem segített, kibeszélt, és kiröhögött egy nappal az után, hogy engem felgyújtottak(!!!). Elégtételt akarok, és ha nem jön magától, akkor akár a két kezemmel teszem töntre az életét, mert ő is ezt tette az enyémmel.

Sz'al drága Donnám! Ne add föl, csak ne bízz meg olyan emberekben, akik egy kicsit is gyanúsak neked. Legyen 2-3 olxyan barátod, akiknek elmondhatod, mi nyomja a lelked, hagyd, hogy mások kiötsék neked a szíved, de a titkokat tartsd meg. Legyen legalább eggyel több ember akiben bízhatunk:)

Pusz, Dugong

Donna írta...

szeretem ahogyan fogalmazol. ráérzel arra amit a bejegyzésben akartam az olvasó szeme elé dobni. szeretem.. nagyon és kérlek, hogy hasznosítsd.

bíztam, csalódtam. fájt, elmúlt. az idő kereke mozog, a cselekmények történnek, az agyunk kihagy és felejt, a lelkük bánata elkopik majd az idő elteltével eltűnik, és mondjuk ki: leszarjuk.
ez történt itt is. annyira de annyira fájt, és annyira de annyira buta voltam akkor. sokszor vagyok buta. ha visszanézem sokszor a két nappal ezelőtti önmagam, megkérdezem: ez a lány ki? ez én voltam? mivan? elmúlt. elkapott, és ha most rágondolok, úgy érzem hamarosan teljesen és végérvényesen eltűnik.

köszönöm, hogy Te mindig írsz nekem, őszintén, és a szívedet kiöntve nekem.
azt hiszem meg kellene ismerjelek.
mit szólsz?

Twilight - forever and even longer ♥

O here will I set up my everlasting rest, and shake the yoke of inauspicious stars from this world-wearied flesh.
Eyes, look your last!
Arms, take your last embrace!
And lips - O you, the doors of breath seal with a righteous kiss dateless bargain to engrossing death!

These violent delights have violent ends...
..and in their triumph die, like fire and powder, which as they kiss consume.