Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülhetsz.

ha fájnia kell, akkor most fájjon - mondtam. mert előttem áll az egész élet, és a lehető legteljesebben ki akarom használni. ha választania kell, hát válasszon hamar. én várni fogom. vagy elfelejtem. a várakozás fáj. a felejtés is fáj. de minden szenvedés közül a legrosszabb, ha nem tudjuk, hogy döntsünk.

egy pont, ahol túléled a lehetetlent..

Ha elszakítanak tőlünk valakit, akit szeretünk, úgy adhatunk neki hosszú életet, ha szeretetünk sosem szűnik. A házak leégnek, az emberek meghalnak, de az igazi szeretet örökké tart.

A zene nélküli élet, nem élet;

02 május, 2010

Egy apró élet

Amikor egy apró lény kicsiny szíve dobol a kezeid között és zötykölődve haladsz a segítség felé elgondolkodtam, hogy milyen hamar eltelt három év. Történetesen most Bubu-ról az augusztusban három évét betöltő Whiskas macsekról írok. Beteg életében először és sosem viselkedett még úgy velem, ahogy pénteken este. Nem az a fajta természet aki akárkihez odamegy, most mégis úgy mászott az ölembe mintha az lenne az egyetlen menekülési út. Három éve már, hogy megkaptam és komolyan olyan, mintha egy kis ember lakna velem egy fedél alatt. Néha elgondolkodok rajta, hogy okosabb, mint pár ember. Értelmes, okos, és én nem akarom elveszíteni.

2 megjegyzés:

Dugong írta...

Ne legyél borúlátó! Ha csupán 3 éves a cicád, nem hiszem hogy meg fog halni. Főleg, ha nem is voltak előtte betegségei.
Én nem igazán vagyok macskás típus. Inkább a kutyákat szeretem. Van egy kutyánk, Hópihe, egy 5 éves, nagyon csúnya(de amilyen csúnya annyra szeretjük), boxer. Nagyon beteges típus. Telente megfázik, nyáron allergiás és kopaszodik, kiforult 2x a szeme, és még sorolhatnám. De még midníg él! És nem is fog meghalni, csak ha nem törődünk vele.

Donna írta...

Köszi, Alexa, hogy mindig írsz nekem. Ez olyan.. tök jó :) Igazából szerintem sem.. csak nem is tudom.. felette is elmegy az idő valamikor. Bakker.. szegény kutyus. Na, igen ha nem törődnétek vele elpusztulna.. de ez szerencsére nincsen így :)

Twilight - forever and even longer ♥

O here will I set up my everlasting rest, and shake the yoke of inauspicious stars from this world-wearied flesh.
Eyes, look your last!
Arms, take your last embrace!
And lips - O you, the doors of breath seal with a righteous kiss dateless bargain to engrossing death!

These violent delights have violent ends...
..and in their triumph die, like fire and powder, which as they kiss consume.