Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülhetsz.

ha fájnia kell, akkor most fájjon - mondtam. mert előttem áll az egész élet, és a lehető legteljesebben ki akarom használni. ha választania kell, hát válasszon hamar. én várni fogom. vagy elfelejtem. a várakozás fáj. a felejtés is fáj. de minden szenvedés közül a legrosszabb, ha nem tudjuk, hogy döntsünk.

egy pont, ahol túléled a lehetetlent..

Ha elszakítanak tőlünk valakit, akit szeretünk, úgy adhatunk neki hosszú életet, ha szeretetünk sosem szűnik. A házak leégnek, az emberek meghalnak, de az igazi szeretet örökké tart.

A zene nélküli élet, nem élet;

13 május, 2010

Boldog szülinapot RPattz! ♥

Bizony, bizony Rob szülinapja alkalmából - ha már ajándékot nem tudok neki adni - írom meg ezt a bejegyzést. Gondolom sokan tudjátok már, hogy én nem csupán rajongok érte, én tisztelem azt amit csinál, és ahogy. Amikor Budapesten forgatott sokan felmentek megnézni Őt, én viszont kihagyni kényszerültem. Valójában életem egyik legnagyobb vágya volna látni szerény, csodás alakját mégsem tehettem meg, s valamilyen szinten ezt nem is bánom. Ő dolgozott itt nálunk - amikor erre gondolok mindig egy meleg érzés önti el a szívem, hiszen Rob itt járt M.o-n - és nem egy cirkuszi bohóc akire akárki mutogathat és fitymálhat, Ő egy tehetséges színész és ember aki már letett valamit az asztalra. Lehet, hogy nagy részben a rajongói voltak ott a helyszíneken, mégis úgy nézték Őt, mintha kirakati bábú lenne. No, de mindegy.
Egy két információ annak aki valójában, azt sem tudja ki Robert Thomas Pattinson:
°1986. május 13-án született Londonban, Angliában. Angol színész, modell és zenész.
°Édesanyja, Claire egy modellügynökségnél dolgozik, míg édesapja, Richard autókat importál és ad elaz USA-ból.
°Rob a Tower House School-t és a Harrodian School-t végezte el, majd egy amatõr színházi csoportba állt be, a Barnes Theatre Company-be. Néhány szerep után szerepelhetett a Tess of the D'Urbervilles címû tv-sorozatban is, majd ez után nagyobb szerepekhez is szerett volna hozzájutni.
°Ekkor igazából csak színész szeretett volna lenni, ám modellként is sikeres pálya állt előtte. 12 évesen kezdett modellkedni, de csak pár év múlva gondolta komolyan, addig nem igazán foglalkozott vele. ,, Amikor elkezdtem modellkedni, egészen magas voltam, és úgy néztem ki, mint egy lány, és ezért akkoriban rengeteg munkát kaptam. Aztán elkezdetem egyre jobban úgy kinézni, mint egy férfi, és már nem igazán kerestek. Azt hiszem, ez egy szerencsétlen rész a modellkarrieremben.” Ennek ellenére szerepelt a Hackett 2007. őszi kampányában.
Érdekességek:
°3000 ember közül választották ki Edward szerepére, a Twilight c. filmbe.
°2008-ban a Rolling Stone Magazin az év Legszexisebb színészének választotta.
°Kedvenc étele a gyorskaja.
°Egyszer, amikor nagyon rossz napja volt, meghívta az egyik rajongóját vacsorázni.
°Megtanult könnyűbúvár-felszereléssel merülni a Harry Potter-beli szerepe miatt.
°,A Harry Potter londoni premierje elõtti napon a Leicester Square-en ültem, boldog voltam a premier miatt, aztán egyszer csak hirtelen idegenek kezdték el sikítozni a nevemet. Csodálatos, leírhatatlan.”
°Három évesen kezdett zongorázni, és öt évesen gitározni tanulni.
°Elmondása szerint színészi karrierjében és munkáiban Jack Nicholson inspirálja.

"Nagyon sok örömben, mámorban, boldogságban, ajándékokban és minden csuda-csuda jóban gazdag szülinapot Neked, RPattz! Remélem, hogy egyszer tényleg láthatlak személyesen, és inthetek Neked mosolyogva az emlékeken amiket, a Te kisugárzásodnak köszönhetek! Tisztellek, felnézek Rád és nem utolsó sorban szeretlek - a magam módján. Vigyázz magadra, vigyázzon Rád egy angyal akit én kértem meg erre a feladatra, hiszen nincs világ Robert Pattinson nélkül, aki megtestesítette a bonyolult lelkű Edward Cullen-t. Ezekkel a szavakkal kívánok Neked még vagy százszor: Boldogboldogboldog a legboldogabb szülinapot!"

PS: Meg kell jegyeznem, hogy még a PIN-kódom is 0513. Éééés, hogy én bizony ma nem is figyeltem a dátumot, úgy írtam fel a füzetem jobb sarkába, hogy lese esett, milyen nagy is ez a nap. Szégyenlem érte magam, de így van. Tudom azt is, hogy sokakat ez a bejegyzés fel fog zaklatni mondván: "Hogy lehet egy ember ennyire debil?! Hogy szerethet valakit akit nem is ismer?!" hmmm, hát így :) na, de kérem azt aki így gondolja, hogy tartsa meg ezt magában, engem ez a fajta vélemény ebben a témában nem tud érdekelni, szóval ne is írja le senki. Köszönöm :]
Bóóóóó'dogat RPattz-nek!!
♥♥

3 megjegyzés:

Rose C. Saralyn írta...

Bódogat :D

Neked meg Boldog RPattz napot :) Nézd meg a dalszöveges oldalam :)

Donna írta...

:D áh, köszönöm :) okés :P

Dugong írta...

Én ezzel úgy vagyok, hogy RP. nem igazán izgat, hiszen a Twlight filmeket sem szeretem, de be kell valljam, Rob tényleg jó színésZ. És, ami miatt ezt a kommentet írom, az a Tűz serlege.
Megtanult búvárkodni?! Kéremszépen, nem nagy művészet csak úgy búvárkodni. 3 nap az egész, míg elsajátítod az alapokat. Míg meg taulsz levegőt venni a reduktoron, hajtani magad az uszonnyal, és kiüríteni maszkod. Ennyi kell ahhhoz, hogy OWD, egy csillagos vagy tököm tudja mi legyél. A búvárkodásbn az a művészet, hogy sokáig bírd a palackban lévő levegővel, áramvonalasan mozogj, meglásd a különleges tengeri mütyűröket, közel merészkedj a koralhoz anélkül hogy levernéd... Ezekek, viszont, mind csak a tapasztalatsorán jönnek elő. Arról nem is beszélve, hogy a legtöbb színésznek valamien szerepben muszáj megtanulni a búvárkodni, de legalább fel vennie a kényelmetlen, nehéz felszerelés, ami nekem a második bőröm.

És drága Donnám! Mindenkinek kell egy múzsa akiből ihhletet meríthet, írhat, élhet érte. Ha te Rob-ot választottad, akkor egészségedre hozzán*vigyor*. Jobb mint az enyém...*cseppes fej*

Pusz, Dugong

Twilight - forever and even longer ♥

O here will I set up my everlasting rest, and shake the yoke of inauspicious stars from this world-wearied flesh.
Eyes, look your last!
Arms, take your last embrace!
And lips - O you, the doors of breath seal with a righteous kiss dateless bargain to engrossing death!

These violent delights have violent ends...
..and in their triumph die, like fire and powder, which as they kiss consume.