Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülhetsz.

ha fájnia kell, akkor most fájjon - mondtam. mert előttem áll az egész élet, és a lehető legteljesebben ki akarom használni. ha választania kell, hát válasszon hamar. én várni fogom. vagy elfelejtem. a várakozás fáj. a felejtés is fáj. de minden szenvedés közül a legrosszabb, ha nem tudjuk, hogy döntsünk.

egy pont, ahol túléled a lehetetlent..

Ha elszakítanak tőlünk valakit, akit szeretünk, úgy adhatunk neki hosszú életet, ha szeretetünk sosem szűnik. A házak leégnek, az emberek meghalnak, de az igazi szeretet örökké tart.

A zene nélküli élet, nem élet;

20 május, 2010

A lelkiismeret ami fel is emészthet

Nem fogok többé hinni emberekben, mivel jópár ember becsapott. Gyűlölni fogom azokat, akik elrejtett kincset találnak, mert én nem találtam meg az enyémet.

Lelkiismeret. Gyötör amióta ígéretet tettem, és megtudtam, hogy az a személy akiben eddig bíztam jó formán a szemembe hazudott. De nem csak nekem.. mindenkinek. Dühítő. Még én érzem magam szarul, mert titkot kell őriznem, és ha elmondom valakinek is utána azon izgulhatok, nehogy eljárjon az illető szája. Hazudni bűn. Füllenteni egészen más dolog. A hazugságoknak kemény súlya van.. elárulni azt a személyt akit állítólagosan szeretsz, s közbe kihasználsz egy másikat, míg a körülötted lévőnek hazudsz.

Lelkiismeret. Gyötör.. egy kicsit is? Véleményem szerint mindenkinek van, fellángol amikor hibát követünk el? Én nem hibáztam, én csak áldozat lettem. Kíváncsi természetemnek hűen megkérdeztem, megtudtam.. és szenvedtem. Bizony szenvedtem. Tegnap este és ma hajnalban is próbálkoztam, felnyitni egy szemet ami csukva van. Nézni és látni is. Nem sikerült. Szenvedtem.. ebben a percben ez az érzés kimúlt és rájöttem: csalódtam.. ismét.

Csalódni. Sokszor megesett már velem, szinte meg sem lepődök ezen. Hazug ember miatt kellett csalódnom. Mindig ez van. A rosszak előrébb jutnak, a jó, a becsületes meg csak áll egy helyben és nem tud megmozdulni. Gyűlöllek, megvetlek, leköpnélek te gerinctelen senkiházi! Gyáva vagy. Nem mered elmondani az igazat, és félek sosem fogod megtenni. Ha nem, örökre titok marad. Gyáva maradsz ha hallgatsz. A bátraké az igazi világ, aki gyáva és hazudik az eltűnik a süllyesztőbe.

Végeztem ezzel az ügyel. Most, s mindenkinek megígérem, nem fogok emiatt szenvedni, agyalni.. gondolkodni. A lelkem eddig dúlt, ebben a percben pedig a háborgó tenger megnyugodott és szél csend lett. Könnyű.. áh.. megnyugtató. Nem teszek mást ezután csak é l e k;

2 megjegyzés:

Dugong írta...

egy mondás, melynek utolsó szikrája tertja bennem az életet: A jók mindíg elnyerik méló büntetésüket. Csak várj türelemme, és ne te állj bosszút! Majd az élet meg teszi helyetted. Lehet, hogy csak 5 vagy 10 év múlva, de el fog jönni qz elégtétel ideje.

Donna írta...

tudod, az a személy gyáva maradt és nem mondta el az igazat. de már nemis érdekel. azt mondja, én kevertem a sz*rt amikor nagyon jól tudja, h ő a ludas. no, de mindegy.
amuugy tetszik az új neved :)♥

Twilight - forever and even longer ♥

O here will I set up my everlasting rest, and shake the yoke of inauspicious stars from this world-wearied flesh.
Eyes, look your last!
Arms, take your last embrace!
And lips - O you, the doors of breath seal with a righteous kiss dateless bargain to engrossing death!

These violent delights have violent ends...
..and in their triumph die, like fire and powder, which as they kiss consume.