Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülhetsz.

ha fájnia kell, akkor most fájjon - mondtam. mert előttem áll az egész élet, és a lehető legteljesebben ki akarom használni. ha választania kell, hát válasszon hamar. én várni fogom. vagy elfelejtem. a várakozás fáj. a felejtés is fáj. de minden szenvedés közül a legrosszabb, ha nem tudjuk, hogy döntsünk.

egy pont, ahol túléled a lehetetlent..

Ha elszakítanak tőlünk valakit, akit szeretünk, úgy adhatunk neki hosszú életet, ha szeretetünk sosem szűnik. A házak leégnek, az emberek meghalnak, de az igazi szeretet örökké tart.

A zene nélküli élet, nem élet;

07 május, 2010

Ég Veled!

2010. május 5.-én pénteken délelőtt Manci cica elpusztult. Miután elköltöztünk Reziből a mamámnál hagytuk aki a szomszédunk volt vagy 6 éven át. Nem csak Őt, Kacsát és Pamót is. Kacsám azóta megszökött. Pamó cica pedig túl él mindenkit.. már 8 éves lesz augusztusban.
2006 körül született (pontos időpontért meg kell keresnem a régi naplómat) és úgy mentettem meg. Apu a mai napig nem tudja az igazat - ő úgy tudja, találtam. Meg akarták őket ölni, mondván sokan vannak, én pedig megfűztem lágyszívű anyámat, had legyen újabb cicám. Megengedve elmentem kiválasztani. Nehéz volt, legszívesebben hoztam volna mindet. Mancit - aki fiú - amikor megpillantottam a bejárati ajtóval szembeni lépcső egyik felsőbb fokán feküdt a tápos zacskóban. Egy marék volt a szentem, és szinte elmerült az apró szemek közt. Odaléptem, felemeltem és szinte a macska alva evett, s felébredve a karomba rájött, én új személy vagyok. Alig akarták odaadni nekem, mivel, Manci volt egyedül szobatiszta. Hazavittem. Kacsával jól összehaverkodtak és ki is heverte amikor a mamámhoz kényszerült költözni-e. Mindig ő volt a legnagyobb és legéhesebb mind közül.
Egy jó ideje nem látogattam meg sem a mamámat, sem pedig a cicáimat. Hiányoznak, lusta vagyok kimenni. Ez lett az eredménye. Nem láthatom többet, nem ölelhetem meg és nem ígérhetem hegyes kis fülébe: Szeretni foglak amíg élek, vigyáz Rád egy angyal akit én kértem meg. Ha eszembe jutott, megígértem. Lehet ez az én büntetésem amit jogosan megérdemlek. Elhanyagoltam, a halál pedig kilökte az angyalomat Manci árnyékából és elvitte tőlem. Nem láthatom többet, és el sem köszöntem. Tudtam, hogy betegeskedik mégsem mentem ki hozzá. A foga begyulladt, és a genny ráment az agyára. Hiányozni fog. Nagyon.

"Ég Veled Manci! Örökre szeretni foglak, s vigyáz Rád egy angyal akit én kértem meg erre a feladatra.. - suttogta hegyes sötét szürke fülecskéjébe egy vörös hajú, könnyes szemű lány, majd a cica utolsó levegőjét kifújva örökre elment."

2 megjegyzés:

Dugong írta...

Drága Donnám!

Tudom, nagyon nehéz egy hézikedvenc elvesztése, de gondolj csak bele! Nélküled Manci már nem is élne, te mentetted meg! Sokkal jobb életet élt, mintha ott hagytad volna, ahol rátaláltál. Bízz saját magadban, és bízz abban, hogy több kis élőlényt meg tudsz majd még menteni!

Donna írta...

:') köszönöm szépen, h mindig írsz nekem.. annyira jól esik :) ♥

Twilight - forever and even longer ♥

O here will I set up my everlasting rest, and shake the yoke of inauspicious stars from this world-wearied flesh.
Eyes, look your last!
Arms, take your last embrace!
And lips - O you, the doors of breath seal with a righteous kiss dateless bargain to engrossing death!

These violent delights have violent ends...
..and in their triumph die, like fire and powder, which as they kiss consume.