Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülhetsz.

ha fájnia kell, akkor most fájjon - mondtam. mert előttem áll az egész élet, és a lehető legteljesebben ki akarom használni. ha választania kell, hát válasszon hamar. én várni fogom. vagy elfelejtem. a várakozás fáj. a felejtés is fáj. de minden szenvedés közül a legrosszabb, ha nem tudjuk, hogy döntsünk.

egy pont, ahol túléled a lehetetlent..

Ha elszakítanak tőlünk valakit, akit szeretünk, úgy adhatunk neki hosszú életet, ha szeretetünk sosem szűnik. A házak leégnek, az emberek meghalnak, de az igazi szeretet örökké tart.

A zene nélküli élet, nem élet;

06 május, 2010

Gyenge jellem

Huh, szóval kezdem először a frissel aztán haladok, szépen sorjában a dolgokkal.. éppen ahogy eszembe jutnak.

A frissel/frissekkel kapcsolatban a Twilight-os művem folytatásának ötlete megvan, csak le kell írnom. Na, igen de nem rakhatok senki elé sem egy vacak, ócska, semmit nem érő szutykot. Igényes vagyok mindenre amit teszek, ahogyan élek, szeretem ha körülöttem rendbe vannak a dolgok. Szépen megfogalmazott fejezetet nyújtok Nektek, és ha minden igaz vasárnap be is tudom fejezni. Már neki álltam.. holnap is írok, remélem végzek is =)
Ami pedig a HP-t illeti.. hm. Azt nehezebb írnom mivel az nem drámai mű én pedig abban vagyok otthon, mivel én is egy letargikus jellemként élek (sokszor jobb, legtöbbször ez rosszabb) Megpróbálok összerittyenteni egy hat-hét oldalas, átdolgozott, kijavított fejezetet, ígérem.

Uhm, aztáán! Tibcsii! Ha még olvasol akkor itt mondani szeretném, hogy én nem akartalak megbántani akármivel is.. vagy ilyesmi. Ha beszélünk akkor elmondom, hogy mire jutottam és tudom, hogy Te hülyeségnek fogod gondolni.. nem baj, én tudom, hogy igazam van. (L)

Máárk! Nem tudom, hogy olvasol-e vagy sem, de azért írok Neked is pár szót. Biztos rosszul esett az amit mondtam, de meg kell értened, hogy én így gondolom magamat. Sajnálom, nagyon sajnálom ha bántottalak valamivel és remélem, hogy még ma beszélünk :') Szeretlek répanacii! (L)

Piper! Drága jó levelező társamnak itt is üzenem, hogy nem azért nem írok neki vissza mert utálom, és nincsenek is való indokaim rá.. hanem egyszerűen el vagyok úszva. Tudom, hogy voltál Keszthelyen, és esküszöm, hogy írni fogok Neked mert soksoksoksoksok mesélni valóm van és remélem, hogy még szívesen fogadod a hülye életem néhol unalmas néhol izgi részeit. (L)

Hmm, azt hiszem ennyit emelnék ki. DE el kell mondanom, hogy irtó sok dolgom van. Tanulnom kell, javítanom ami elveszi az időm nagy részét. Olvasni is szeretek - sőőőőőőt -, és lehet, hogy ez önzőség de arra is fogok és szoktam időt fordítani, időm legtöbb részét. Írni öröm, hálás vagyok érte, hogy írhatok és imádok is, esküszöm, de most nincs rá energiám! Sok erő, fantázia kell hozzá és utóbbi meg is van de előbbi.. nem egészen. A barátaimra is fordítok időt, próbálok sok felé szakadni. Levelező társamnak sem tudok egyszerűen válaszolni.. mert amikor meg van időm akkor meg döglök, mint egy lusta segg és semmit nem csinálok. Nem tanulok, nem megyek sehova, rágyújtani nem gyújtok rá mert annyira lusta vagyok! Na, ez vagyok én. Egy lusta gyenge jellem. Ja, utána meg nyögök magamnak mondván 'megint nem csináltam semmit' ...

Ezúton is, bocsánatot kérek mindenkitől akit megbántottam. Sajnálom az elmaradt frisseket, leveleket, beszélgetéseket.. akármit. Tényleg nem vagyok önmagam, helyre kell jönnöm, muszáj!

0 megjegyzés:

Twilight - forever and even longer ♥

O here will I set up my everlasting rest, and shake the yoke of inauspicious stars from this world-wearied flesh.
Eyes, look your last!
Arms, take your last embrace!
And lips - O you, the doors of breath seal with a righteous kiss dateless bargain to engrossing death!

These violent delights have violent ends...
..and in their triumph die, like fire and powder, which as they kiss consume.