Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülhetsz.

ha fájnia kell, akkor most fájjon - mondtam. mert előttem áll az egész élet, és a lehető legteljesebben ki akarom használni. ha választania kell, hát válasszon hamar. én várni fogom. vagy elfelejtem. a várakozás fáj. a felejtés is fáj. de minden szenvedés közül a legrosszabb, ha nem tudjuk, hogy döntsünk.

egy pont, ahol túléled a lehetetlent..

Ha elszakítanak tőlünk valakit, akit szeretünk, úgy adhatunk neki hosszú életet, ha szeretetünk sosem szűnik. A házak leégnek, az emberek meghalnak, de az igazi szeretet örökké tart.

A zene nélküli élet, nem élet;

13 június, 2010

Halott virág

Kilépek a konyhába, hogy szokásos éjjeli 'vacsorámat' teljesítsem, és pillantásom a tűzhely mellé esik. Pontosabban, a mellette elhelyezkedő polcra. Egy csokor virág áll rajta most is. Megakad a szemem a kártyán 'boldog szülinapot'. De természetesen nem az én szülinapomat 'ünnepeljük'. Én az ilyen csokrot visszaadnám annak aki nyújtja felém, mondván: Nem egy giccs vagyok, csak egy átlag ember aki átlag csokrot fogad el. Olyan csokrot amit szívből adnak és nem azért, hogy az illető fitogtassa milyen pénzes, és nagymenő.
Amint belenéztem a felém tekintő halvány rózsaszín rózsa szemeibe, láttam, hogy az üres. Üres, mert meghalt. Üres és átlátszó, mint a nővérem. A rózsa, átlátszóvá vált amint beleszúrták azt az undorítóan giccses és csillogó követ. Három szál meghalt átszurkált rózsa, lila köves lánc, egy kemény és rideg alma, csillám hegyén csillám, na meg az elmaradhatatlan zöld levelek ami már vagy előre le volt szárítva vagy mű.. nem néztem meg jobban, mert úgy éreztem ott helyben kitöltöm a mérgem a szülinaposon. Milyen csokor az ilyen? Olyan, mint az eddig emlegetett személy és biztos vagyok benne, hogy valamelyik nagyképű felszínes és üres 'barátjától' kapta. Ő beszél nekem, hogy nincsenek barátaim amikor azt se tudja milyen amikor van egy ember aki mögötted áll akármit sodor feléd a szél
Most, hogy újra végignéztem ezen a csokron tudatosult bennem, hogy ez nem más, mint lila giccs papírba csomagolt drágán megvett átlátszó hazugság. Megölni egy virágot annyi, mint kipusztítani egy tiszta lélekből az őszinte megnyilvánulást.

Azt hiszed, hogy nyílik még a sárga rózsa. Azt hiszed, hogy hallgatunk a hazug szóra. Azt hiszed, hogy mindig mindent megbocsájtunk. Azt hiszed, hogy megtagadjuk minden álmunk.

..halott virágok illatát lökik a fák..

2 megjegyzés:

Dugong írta...

Drága Donna!

A nővéreknek nagyon nehéz dolguk van főleg akkor, ha a kissebbik testvér lány. Kötelességüknek érzik, hogy a kicsiről gondoskodjanak. Kifessék körmét, befonják a haját stb... Ugyan akkor, néha magányra is vágynak, és ha az ember ilyenkor zavarja őket, nagyon ki tudnak akadni. Olyan gondolatok kavarognak a fejükben mint pl: nem tettem még eleget érte?, miért kell állandóan baszogatnia? Ilyenkor persze csúnya dolgokat tudnak a fejedhez vágni. De a vér nem válik vízzé! Együtt nevelkedtetek, ugyan abban a rendszerben. Ő biztos, hogy szeret téged, csak most mérges rád. Mjad elmúlik, és akkor már te sem fogsz csúnyákat gonolni róla, és ő sem rólad.

Hidd el nekem, hiszen én magam is egy nővér vagyok...

Pusz, Dugong

Donna írta...

tudod Drága, bárcsak TE lehetnél egyszer egy kicsike időre a nővérem. ha gyermeteg nyelven beszélnék azt mondanám: csúnya, és gonosz volt velem. igen, régen tipegő-totyogóként ezt mondtam VOLNA ha ilyen lett volna. de nem ilyen volt. az kedves lány aki az emlékeimben él és nevet, óv és vigyáz rám amíg a szüleink dolgoznák meghalt, mint az a csokor virág; meghalt, mint az a rózsa amit említettem a bejegyzésben. hiányzik. de.. ilyen szar - mondjuk ki nyíltan - SZAR a természete. ha jön a vírus, ő egyből elkapja. jönnek a nagymenő pénzes 'barátok' ő egyből ott van és észre sem veszi, milyen szánalmas.

imádlak. Te mindig írsz nekem :) köszönöm!

Twilight - forever and even longer ♥

O here will I set up my everlasting rest, and shake the yoke of inauspicious stars from this world-wearied flesh.
Eyes, look your last!
Arms, take your last embrace!
And lips - O you, the doors of breath seal with a righteous kiss dateless bargain to engrossing death!

These violent delights have violent ends...
..and in their triumph die, like fire and powder, which as they kiss consume.