Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülhetsz.

ha fájnia kell, akkor most fájjon - mondtam. mert előttem áll az egész élet, és a lehető legteljesebben ki akarom használni. ha választania kell, hát válasszon hamar. én várni fogom. vagy elfelejtem. a várakozás fáj. a felejtés is fáj. de minden szenvedés közül a legrosszabb, ha nem tudjuk, hogy döntsünk.

egy pont, ahol túléled a lehetetlent..

Ha elszakítanak tőlünk valakit, akit szeretünk, úgy adhatunk neki hosszú életet, ha szeretetünk sosem szűnik. A házak leégnek, az emberek meghalnak, de az igazi szeretet örökké tart.

A zene nélküli élet, nem élet;

12 április, 2010

Mert szeretem a könyveket...

A játék menete:
1. Írd le, hogy ki adta tovább a logót, és linkeld őt.

Köszönöm Sisternek
, hogy engem is bevett a játékba (:

2. Ajánlj röviden (max. 3 mondatban) 3 számodra kedves könyvet.


1. J. K. Rowling - Harry Potter sorozat

Mert ez a könyv sorozat életem első könyvei közé tartozik, pontosabban a Harry Potter és a Halál ereklyéi kötet volt az első könyv, amit önszántamból olvastam. Megtanított, hogy szeressem a könyveket, azokat a könyveket amik képek nélkül szépek. J. K. Rowling jobb emberré tett és ezért örökre hálás leszek.

2. Stephenie Meyer - Twilight Saga sorozat
Stephenie Meyer olyat tudott az én lelkemmel tenni, amit más író eddig nem. Nekem a Twilight sorozat sokat segített, elgondolkodtatott és megtanultam szeretni, őszintén.


3. Patrick Süskind - A Parfüm
Nem tudom ki látta filmbe vagy könyvbe, de el kell mondanom, hogy könyvbe sokkal pontosabb és átérezhetőbb. Nem vagyok pszichopata, egyszerűen szeretem az ilyen fajta könyveket, amik mély érzelmeket tükröznek. Nem egy ilyen témájú könyvet olvastam, és nem bántam meg, csak kissé nehéz volt feldolgozni.

3. Add tovább minimum 1, legfeljebb 3 embernek, és figyeld, ki mit ajánl – talán így találsz magadnak újabb kedvenceket.

Freeb
Nikki
Vampire Nori

2 megjegyzés:

Rose C. Saralyn írta...

Oké a Parfümöt kivéve olvastam őket :D

Donna írta...

akkor ajánlom figyelmedbe a Parfümöt :D

Twilight - forever and even longer ♥

O here will I set up my everlasting rest, and shake the yoke of inauspicious stars from this world-wearied flesh.
Eyes, look your last!
Arms, take your last embrace!
And lips - O you, the doors of breath seal with a righteous kiss dateless bargain to engrossing death!

These violent delights have violent ends...
..and in their triumph die, like fire and powder, which as they kiss consume.