Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülhetsz.

ha fájnia kell, akkor most fájjon - mondtam. mert előttem áll az egész élet, és a lehető legteljesebben ki akarom használni. ha választania kell, hát válasszon hamar. én várni fogom. vagy elfelejtem. a várakozás fáj. a felejtés is fáj. de minden szenvedés közül a legrosszabb, ha nem tudjuk, hogy döntsünk.

egy pont, ahol túléled a lehetetlent..

Ha elszakítanak tőlünk valakit, akit szeretünk, úgy adhatunk neki hosszú életet, ha szeretetünk sosem szűnik. A házak leégnek, az emberek meghalnak, de az igazi szeretet örökké tart.

A zene nélküli élet, nem élet;

21 április, 2010

Köszönöm!

2010. április 11.-én vasárnap az életem különös, de tényleg nagyon szép fordulatot vett. Megismerni és megszeretni egy olyan embert akit eddig "ismertél" látásból patálisan jó dolog, mert nem gondoltam volna, hogy ez ennyire jó tud lenni. Ez.. ez a valami pedig a barátság. Bizony, nekem eddig csak egy olyan személy volt az életembe akiben megbíztam. A létszám most már bővül és ez az érzés az ami tényleg nagyon nagyon jó. Neveket sosem írok, körbe írom a személyeket. Ez a süsü olyan kedves, őszinte és szeretetre méltó, hogy az hihetetlen. Kedves hozzám, aranyos dolgokat mond nekem, ami annyira megindító a csonka lelkemnek, hogy szavakba önteni nem tudom. Barát. Furán ízlelgetem a szót és mégis, tudom, érzem.. igaz és őszinte. Köszönöm, hogy vagy nekem süsünsajtosanrépanacibabujtatva.. szeretlek. (L)

2010. április 16.-án pénteken folytatódott a fura sorozat. Egy lány aki oly rejtélyes, egyedi s kedves. Egy lány akiről egészen péntekig tartottam, és féltem a találkozástól. Egy lány akit sosem szerettem, hogy ha bántotta a 'ribanc' jelzővel egy primitív barátnak nem való személy. Egy lány akit nem mertem felvenni msn-re.
2010. április 19.-én hétfőn felvett Ő msn-re.. talán Ő nem is tart tőlem. Tudom, mondta, hogy nem.. mégis a szálka a tenyeremből nem akar eltűnni.. kár :) Naaa, és persze nem utolsó sorban a lány, akiben megbízom, és köszönöm a bizalmát. Szép dolog a barátság, írnom róla még szebb. Féltem, tartottam Tőled.. de ma elismerem, nem az én hibám volt, hogy ebben a félévben nem köszönhettem, nem ereszthettem meg egy mosolyt. Te is, én is, és mindenki aki ezt elolvassa tudja, hogy kiről van szó. Köszönöm a szép napot, köszönöm, hogy a barátodnak fogadsz. (L)

3 megjegyzés:

Tom írta...

Aranyos dolgokat írsz,de tudod Te magad is aranyos vagy és rettentő jólelkű,ne csodálkozz,ha előbb-utóbb Barátokat vonzasz az életedbe. És aki pedig valóban a barátod lesz,az kincset talált és remélem erre majd ő is rájön. Neked meg egy kicsit több önbizalmat lelkem! =)

Puszi

Dugong írta...

Teljes mértékben csatlakozom az előttem szólóhoz. Megérdemled mások barátságát, és rossz olvasni, hogy téged is mennyien átejtettek. Sajnálom, hogy másoknak is meg kellett tapasztalniuk ezt. És igen! Több önbizalmat!!! Amúgy, indítottam én is egy ilyen blogos blogot, ahova kitettem a te blogos blogodnak a címét. NÉzz be ha van kedved www.hatarokonbelul.blog.hu

Donna írta...

Larwen: köszönöm : ) kincset..? köszönöm :)

Alexa: iiii, köszönöm :) igen, csalódtam.. de legközelebb kinyitom a szemem rendesen. kiraktam a blogodat ide: http://donna-szeretet.blogspot.com/
köszönöm, h írtál :)

Twilight - forever and even longer ♥

O here will I set up my everlasting rest, and shake the yoke of inauspicious stars from this world-wearied flesh.
Eyes, look your last!
Arms, take your last embrace!
And lips - O you, the doors of breath seal with a righteous kiss dateless bargain to engrossing death!

These violent delights have violent ends...
..and in their triumph die, like fire and powder, which as they kiss consume.